Cassà de la Selva. La Salle Cassà celebra 135 anys homenatjant als ex alumnes de més de 80 anys

La Salle Cassà reunirà el diumenge 28 de febrer entre 100 i 150 ex alumnes nascuts abans de la Guerra Civil.

El Patronat de la Salle Cassà homenatjarà a Irene Rigau per la defensa de l'educació i l'escola catalana.

La Salle Cassà de la Selva celebra aquest diumenge 28 de febrer al matí un acte per commemorar els 135 anys d'ensenyament al municipi.

A partir de dos quarts de 12 del migdia, el Patronat de La Salle Cassà farà entrega de la insígnia a Irene Rigau per la seva tasca en defensa de l'educació i l'escola catalana. Seguidament, el mateix Patronat atorgarà un reconeixement als cent cinquanta ex alumnes de més de 80 anys, nascuts abans de la Guerra Civil. L'acte es clourà amb un aperitiu per a tots els assistents.

L'acte institucional de celebració comptarà amb la presència d'Irene Rigau (ex consellera d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya), Jaume Busquets (President del Consell Comarcal del Gironès), Fermí Santamaria (Alcalde de Llagostera), Montserrat Roura (Alcaldessa de Riudellots) i Martí Vallès (Alcalde de Cassà de la Selva).

Des de les 10.30 h del matí l'escola també oferirà una jornada de portes obertes amb activitats per mostrar l'escola a tots els assistents.

1456300802135 Salle Cassa.png
1456300802El primer dia de curs amb la benvinguda del director de La Salle Cassa.jpg
Fitxer adjunt: 1456300803NDP La Salle Cassa celebra 135 anys homenatjant als ex alumnes de mes de 80 anys.docx