Cassà de la Selva. Cassà commemora el centenari del mestre Pere Mercader i Terrades

Pere Mercader va ser una peça clau de la música cassanenca ja que va instruir a molts dels músics del poble.

L'acte serà diumenge a 2/4 de 5 de la tarda al Pavelló Polivalent Municipal en el marc del 41è aniversari dels Amics de la Sardana de Cassà.

Amb motiu del centenari del mestre local de música Pere Mercader i Terrades, Cassà de la Selva li farà un homenatge aquest diumenge a partir de 2/4 de 5 de la tarda al Pavelló Polivalent Municipal.

L'acte de commemoració de Pere Mercader i Terrades es celebrarà en el marc del 41è aniversari dels Amics de la Sardana on es farà una ballada de sardanes del mateix mestre i del seu pare, el compositor escalenc Pere Mercader i Andreu, interpretades per la cobla orquestra La Selvatana.

Pere Mercader i Terrades, fill del compositor escalenc Pere Mercader i Andreu, va néixer a Cassà de la Selva el 30 d'agost de 1916 i hi va morir el 24 de desembre de 1971. Mercader va ser una peça clau que va contribuir en la gran tradició musical del poble ja que molts instrumentistes de la vila foren alumnes seus.

1455879604Pere Mercader i Terradas.jpg
Fitxer adjunt: 1455879604NDP Cassa commemora el centenari del mestre Pere Mercader i Terrades.docx