Girona acull la primera Trobada d’Autocaravanes

Els propers dies 8, 9 i 10 de juny, la ciutat de Girona acollirà la 1a Trobada d’Autocaravanes. Aquest esdeveniment, que tindrà lloc a l’esplanada de l’aparcament del Pavelló Municipal de Girona-Fontajau, té previst reunir més de 220 autocaravanes amb l’objectiu de donar a conèixer i promoure aquesta modalitat de fer turisme. En la trobada hi participaran unes 600 persones provinents de tots els racons del país.
Des de l’Ajuntament de Girona s’ha donat suport a l’esdeveniment, que es considera una molt bona oportunitat per donar a conèixer la ciutat entre els aficionats del món de l’autocaravana. La regidora de Turisme i Comerç, Coralí Cunyat, ha destacat que “els participants de la trobada tindran la oportunitat de descobrir el patrimoni cultural, la gastronomia, el comerç i l’oferta d’activitats d’oci de Girona, fet que revertirà positivament en el teixit econòmic de la ciutat, en especial en el comerç i la restauració”.
Durant el cap de setmana s’han organitzat visites guiades per als participants, als quals se’ls ha proporcionat material turístic de la ciutat així com informació sobre les activitats que poden fer durant la seva estada a Girona.
Per la seva banda, el promotor de l’esdeveniment, Narcís Puigderrajols, ha ressaltat que “un dels principals objectius de la iniciativa és fomentar el turisme d’autocaravana a les comarques de Girona”. Alhora es pretén sensibilitzar les diferents institucions i organismes per tal que facilitin l’arribada de les autocaravanes al territori gironí i fomentar l’establiment d’àrees correctament condicionades per acollir aquesta tipologia de turisme. Així mateix, Puigderrajols ha manifestat la seva satisfacció de poder celebrar una trobada d’aquestes característiques a la ciutat de Girona, i poder mostrar les potencialitats que ofereix la ciutat als seus participants.

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409