Cassà de la Selva. La Llar d'Infants Taps de Cassà aposta per la sensibilització musical

Noranta infants de P2 rebran classes de sensibilització musical durant 30 minuts cada setmana.

Eva Sàez, regidora d'Educació: 'Volem despertar l'interès cap a la música dels més menuts'.

La Llar d'Infants Taps de Cassà de la Selva ha començat per primera vegada aquesta setmana les classes de sensibilització musical als cinc grups de P2. Un total de noranta infants seran els que setmanalment rebran classes de música durant trenta minuts.

La iniciativa, que ha estat molt ben rebuda pels pares i mares del centre, és dinamitzada per la Carmina Rabassedas, professora de l'Escola de Música de Cassà de la Selva.
La regidora d'Educació Eva Sàez, ha destacat que aquesta iniciativa neix amb l'objectiu de 'despertar l'interès cap a la música dels més menuts i crear així una nova forma de transmetre coneixements'.

1453374002Un dels moments de la classe de sensibilitzacio musical.jpg