L’Ajuntament de Girona lliura els XXXII Jocs Florals i Literaris Escolars de Secundària

L’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, ha lliurat aquest matí els premis dels XXXII Jocs Florals i Literaris Escolars de Secundària. S’hi han presentat 120 treballs provinents dels instituts Jaume Vicens Vives, Santiago Sobrequés i Narcís Xifra i de les escoles Vedruna, Pare Coll, Maristes, Les Alzines, La Salle i Bell·lloc del Pla. Els treballs de prosa han tingut com a tema central el tren, amb motiu del 150è aniversari de la seva arribada a la ciutat.
L’acte, que ha tingut lloc al Saló de Descans del Teatre Municipal, ha tingut com a convidat l’escriptor, activista cultural i professor de secundària, David Pagès, que ha parlat als assistents de la importància de mantenir les tradicions literàries i ha valorat el paper dels clàssics en la literatura catalana.

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409