Cassà de la Selva. La Policia Local de Cassà ha posat 61 infraccions a propietaris de gossos que incomplien la normativa de tinença d'animals

Les sancions posteriors a la Campanya BuscatifesLa Policia Local de Cassà ha posat 61 infraccions a propietaris de gossos que incomplien la normativa de tinença d'animals

Fa un mes que va finalitzar la Campanya Buscatifes i la Policia Local de Cassà ha desplegat un operatiu amb 151 controls.

Els punts on s'han multat a propietaris de gossos coincideixen en gran mesura amb les denúncies fetes pels ciutadans durant la Campanya Buscatifes.

Martí Vallès, Alcalde de Cassà: 'Continuarem sancionant als propietaris d'animals que no recullin els excrements d'animals a la via pública perquè és un problema que encara no hem resolt del tot.'

Fa un mes que va finalitzar la Campanya Buscatifes amb el principal objectiu de sensibilitzar a la població de la necessitat de reduir els excrements d'animals a la via pública. Posteriorment a aquesta acció la Policia Local de Cassà ha posat 61 infraccions entre el total de 151 controls desplegats expressament per sancionar als propietaris que incompleixen la normativa de tinença d'animals.

Les 61 infraccions es reparteixen entre 23 propietaris de gossos, cosa que significa que alguns dels ciutadans multats incomplien diversos punts de la normativa o disposaven de més d'un animal que no actuava d'acord el reglament vigent.

Els agents policials han desplegat els dispositius tenint en compte les zones més conflictives denunciades pels ciutadans durant la Campanya Buscatifes. De fet, la majoria de les sancions s'han posat a zones prèviament detectades com a crítiques pels voluntaris de la campanya.

A banda de sancions per no recollir els excrements d'animals a la via pública, també s'ha multat a ciutadans que tenien gossos potencialment perillosos sense llicència administrativa o no tenien l'animal de companyia inscrit al cens municipal d'animals. Tal i com s'ha anat recordant durant la Campanya Buscatifes, les multes imposades per no recollir els excrements tenen un import de 300 euros.

L'Alcalde Martí Vallès ha avançat que 'continuarem sancionant als propietaris d'animals que incompleixin la normativa de tinença d'animals i especialment la recollida del excrements de la via pública, ja que és un problema que encara no hem resolt del tot'.

1453190402Els nens i nenes de les escoles participant a la campanya buscatifes.jpg
1453190402Els espais per a gossos inaugurats el mes d'octubre (1).JPG
Fitxer adjunt: 1453190402NDP La Policia Local de Cassa ha posat 61 infraccions a propietaris de gossos que incomplien la normativa de tinenca d'animals.docx