L’Ajuntament de Girona i la Universitat de Girona organitzen les terceres jornades d’educació infantil

El Centre Cultural La Mercè acull, avui i demà, la trobada sota el lema “L’escola, un ambient per créixer”
L’Ajuntament de Girona, l’Institut de Ciències de l’Educació Josep Pallach de la Universitat de Girona (UdG) i la Facultat d’Educació i Psicologia de la UdG organitzen les terceres jornades d’educació infantil 0-6 sota el lema “L’escola, un ambient per créixer”, que tindran lloc avui i demà al Centre Cultural La Mercè i que comptaran amb la participació de 180 professionals de l’etapa infantil. A les jornades hi assistiran la regidora d’Educació i Esports, Isabel Muradàs; el degà de la Facultat d’Educació i Psicologia, Josep M. Serra i la representant de l’Institut de Ciències de l’Educació, Teresa Bardera.
Avui es presentaran dues experiències de bones pràctiques: la de 0-3 presentada per la directora de la llar d’infants municipal Els Pins de Figueres, Isabel Teixidor, i la de 3-6 presentada per la mestra d’educació infantil de l’escola l’Estació de Sant Feliu de Guíxols, Clara Kupka. Demà dissabte tindrà lloc la conferències “La mirada estética de ámbitos y paisajes objetuales en la escuela infantil”, a càrrec del doctor europeu en Filosofia i Ciències de l’Educació, professor de la Universidad Pública de Navarra i coordinador de Talleres de Expresión a les escoles infantils municipals de Pamplona, Alfredo Hoyuelos. A continuació, es debatrà en petits grups, analitzant i contextualitzant les aportacions, experiències i vivències.
L’objectiu de les jornades és caminar plegats, escoles bressol i parvularis, cap a una mateixa concepció d’infant i d’escola, que permeti treballar conjuntament, i que, a partir dels punts en comú, sorgeixin propostes pedagògiques per seguir  treballant plegats el 0-3 i el 3-6.

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409