Fornells de la Selva. L'alcalde, Mateu Parera-Nieto, diu que el nou enllaç de l'Ap7 sigui un actiu per atraure noves inversions a Fornells de la Selva

L'alcalde, Mateu Parera-Nieto, afirma que el nou enllaç que s'està construint a l'AP7, al seu pas pel municipi, sigui un “actiu per atraure noves inversions” a Fornells de la Selva.

“Aquest serà un actiu important a l'hora d'atraure inversions i esperem que noves empreses es puguin anar instal·lant al nostre municipi”, ha exposat l'alcalde a peu d'obra.

L'alcalde, Mateu Parera-Nieto ha explicat que manté trobades periòdiques amb els tècnics de la concessionària amb l'objectiu de per fer-ne el seguiment i, de la mateixa manera, també per consensuar qualsevol actuació que afecti als terrenys de titularitat municipal.

L'alcalde ha afegit que aquest serà un que estarà “al servei de la nostra zona  industrial” i que serà un “actiu importantíssim un cop estigui finalitzat ja que permetrà dinamitzar molt més el trànsit”.