Cassà de la Selva. Èxit rotund del curs que l'il·lusionista Xevi ha fet aquestes festes de Nadal a Cassà de la Selva, i que es repetirà per Setmana Santa

● El “Nadal Màgic amb l’Il.lusionista Xevi” ha estat un èxit rotund de participació

Éxit rotund de participació en el curs que l’Il.lusionista Xevi ha fet durant aquestes festes de Nadal a Cassà de la Selva. Tant és així que el Centre Cultural Sala Galà, impulsor del projecte, ja pretén reeditar la convocatòria per les vacances de Setmana Santa.

Didals, cordes, diaris, fulls blancs... són objectes quotidians, que trobem a qualsevol calaix de casa i que ens poden transportar a un món màgic!” Aquest és un dels consells que el famós il·lusionista Xevi va donar als cassanencs d’entre 8 i 12 anys que van seguir durant aquest Nadal el seu curs a la vila.  Es tractava d’una activitat matinal, on els infants van poder gaudir dels ensenyaments d’un dels grans en el món de la màgia i l’il·lusionisme.

Els infants, encantats amb allò après, van fer una demostració pública dels coneixements adquirits, a l’auditori de la Sala Galà de Cassà de la Selva. L’espai va quedar ple, no només de familiars i amics dels aprenents a mag, sinó també de curiosos fascinats pel món de la màgia.

Vist l’èxit, l’experiència es repetirà d’aquí a pocs mesos, així tots els nens que en van quedar fora per manca de places i d’altres que vulguin participar-hi per primera vegada o repetir, ho podran fer.