L’Ajuntament de Girona celebra dimecres la Diada de la Gent Gran

L’Ajuntament de Girona, el Consell Municipal de la Gent Gran, la Federació Catalana de Voluntariat Social i la FATEC organitzen un any més la Diada de la Gent Gran, que tindrà lloc aquest dimecres, dia 6 de juny, al Teatre Municipal. Aquestes institucions i entitats treballen conjuntament per a la gent gran de la ciutat i, per aquest motiu, organitzen diverses activitats en la jornada dedicada a aquest col·lectiu.

A les 9.30 h, el regidor de Serveis Socials, Eduard Berloso, obrirà l’acte acompanyat de Ramon Bartrons i Àngela Ferrer. A continuació, es presentarà el llibre Relacions socials i envelliment saludable, a càrrec de la Fundació Agrupació Mútua. També es farà un reconeixement a la revista El Roure, a càrrec del Consell Municipal de la Gent Gran; es presentaran les activitats intergeneracionals i hi haurà un monòleg a càrrec de Jordi Vidal. La cloenda de l’acte, prevista cap a les 12.40 h, la faran l’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, i Lluís Torner. A l'entrada del teatre hi haurà una exposició amb els treballs que han fet les diferents associacions al llarg de l'any.

Aprofitant que aquest any és també l’Any de l’Envelliment Actiu i Intergeneracional, a les 16 h es portarà a terme una sessió de tai-txi a la plaça Constitució, a càrrec de la Fundació Agrupació Mútua i del Consell Municipal de la Gent Gran.