L’Ajuntament de Girona explica les línies de treball de la ciutat en matèria de mobilitat al II Foro Civinet

El regidor de Seguretat, Mobilitat i Via Pública, Joan Alcalà, ha assistit aquest dilluns i dimarts passat, dies 28 i 29 de maig, a l’assamblea general de la xarxa Civitas Espanya i Portugal i al II Foro Civinet Espanya i Portugal. Aquesta xarxa reuneix 30 ciutats de la península ibèrica i 26 membres associats (universitats, autoritats de transports, centres tecnològics i empreses privades), i constitueix una plataforma per compartir experiències i bones pràctiques en el desenvolupament i l’aplicació d’estratègies, polítiques i mesures de mobilitat sostenible.
El regidor Joan Alcalà va fer una intervenció en la sessió inaugural del Foro i va exposar els objectius de l’Ajuntament de Girona en mobilitat i les línies de treball que s’estan duent a terme.