L'escola Mare de Déu del Mont porta a terme el projecte d'innovació educativa "We are the artists!"

L'exposició dels treballs realitzats per l'alumnat de primària es podrà visitar al Centre Cívic Sant Narcís fins al 8 de juny
L'Ajuntament de Girona, juntament amb el Departament d'Ensenyament i en el marc del Pla Educació i Convivència, dóna suport al projecte d'innovació educativa anomenat "We are the artists!", que impulsa l'escola Mare de Déu del Mont amb l'objectiu de promoure accions per reforçar les bases socioeducatives que afavoreixin l'èxit escolar de tot l'alumnat. Es realitza a l'àrea de plàstica en anglès a tota la primària: "Mare de Déu del Mont's students study Arts and Crafts in English".
Ahir a la tarda, al Centre Cívic Sant Narcís, es va inaugurar l'exposició dels treballs realitzats per l'alumnat de primària. La inauguració va anar a càrrec de l'alumnat de 5è, que va explicar el projecte i les obres creades per l'alumnat de 1r a 6è. Estarà exposada al Centre Cívic Sant Narcís fins al 8 de juny.
S'hi exposarà també l'obra conjunta que van fer l'alumnat de segon en la sessió que va conduir l'artista Mireia Zantop el passat 15 de maig. Zantop ha col·laborat també en aquest projecte.