Cassà de la Selva. El Grup de Teatre Cassanenc celebra 65 anys

La formació es va crear durant el franquisme, el 8 de desembre de 1950

Inicialment eren coneguts com la Agrupación Artística Cassanense.

Com a celebració principal, aquest cap de setmana estrenen l'obra 'Oca a oca' a la Sala Centre Recreatiu.

Carles Xirgu, President del Grup de Teatre Cassanenc: 'Hem aconseguit portar el nom de Cassà a molts teatres de Catalunya. El principal repte és seguir amb la mateixa vitalitat i engrescant al major nombre possible de joves.'

El Grup de Teatre Cassanenc celebra aquest mes de desembre 65 anys fent teatre. La formació, anomenada inicialment 'Agrupación Artística Cassanense', va fer la primera actuació el 8 de desembre de 1950 sota la direcció de Josep Maria Vidal. Aquest cap de setmana commemoren el seu aniversari representant la comèdia 'Oca a oca' a la Sala Centre Recreatiu, on hi assistiran actors i actrius que van viure l'inici del grup. Les actuacions seran el dissabte a les 20.30 i el diumenge a les 18 h.

La primera actuació que va marcar l'inici de la 'Agrupación Artística Cassanense' va ser 'La joventut passa', una obra senzilla però que va tenir molt d'èxit i que, per primera vegada al poble, va agrupar a homes i a dones en un mateix escenari.

Carles Xirgu, President del Grup de Teatre Cassanenc, destaca que durant aquests 65 anys de vida 'hem aconseguit portar el nom de Cassà a molts teatre de Catalunya'. Xirgu, que es mostra optimista de cares al futur, diu que 'el principal repte és seguir amb la mateixa vitalitat i engrescant al major nombre possible de joves.'

A Cassà de la Selva hi ha actualment 4 grups de teatre en actiu: Cràdula Teatre, Els Optimistes, Grup de Teatre Cassanenc i Els Optimistes.

1449820803El primer programa de la Agrupacion Artistica Cassanense.jpg
Fitxer adjunt: 1449820803NDP El Grup de Teatre Cassanenc celebra 65 anys.docx