Cassà de la Selva. Cassà fa una rebuda institucional als ciutadans nouvinguts

Es tracta d'una acció prevista en el Pla Local d'Acollida

La darrera trobada celebrada el dijous 3 de desembre va agrupar a una vintena de ciutadans nouvinguts provinents de vuit països diferents.

La majoria dels assistents a la trobada eren catalans provinents d'altres localitats.

Martí Vallès, Alcalde de Cassà: 'Va ser una sorpresa molt positiva conèixer la visió del poble de ciutadans que venen de fora.'

Cassà de la Selva va fer el passat dijous 3 de desembre una rebuda institucional als ciutadans nouvinguts durant el darrer semestre d'any. L'acte de benvinguda, previst en el Pla Local d'Acollida, va agrupar a una vintena de ciutadans provinents de vuit països diferents com Polònia, Gàmbia, Xina, Senegal, Hondures, Guinea, França i Espanya. La majoria dels assistents a la trobada eren catalans que han vingut a viure a Cassà.

Durant l'acte l'Alcalde de Cassà, Martí Vallès, va donar la benvinguda als ciutadans assistents a la jornada destacant que 'Cassà és un poble acollidor per naturalesa' i va recordar que ell ho va viure 'de primera mà quan va arribar al poble fa uns 30 anys'.
L'Alcalde de Cassà valora positivament aquest acte institucional i remarca que 'va ser una sorpresa molt positiva conèixer la visió del poble de ciutadans que venen de fora.' Durant l'acte, els assistents van voler destacar la vitalitat de la vila i el moviment constant de les múltiples entitats que existeixen.

L'Ajuntament de Cassà es planteja la possibilitat de fer aquestes acollides de forma trimestral ' fins ara es feien semestralment ' donat l'èxit d'assistents a la darrera edició.

Fitxer adjunt: 1449662403NDP Cassa fa una rebuda institucional als ciutadans nouvinguts.docx