Actes dels regidors i regidores de l'Ajuntament de Girona

27a Jornada de Recreació i Esport

dissabte 26 de maig de les 9 a les 14 h –  pavelló municipal girona-fontajau / parc de les ribes del ter

La regidora d’Educació i Esports, Isabel Muradàs, assistirà a la 27a edició de la Jornada de Recreació i Esport, la festa de cloenda el curs esportiu escolar a la ciutat.

Dinar per als socis de l’Associació de Jubilats i Pensionistes de Vila-roja

diumenge 27 de maig a les 14 h –  CENTRE CÍVIC ONYAR

El regidor de Serveis Socials, Eduard Berloso, assistirà al dinar per als socis de l’Associació de Jubilats i Pensionistes de Vila-roja, que tindrà lloc diumenge en el marc de la Setmana Cultural de l’associació.

Acte de cloenda de la 12a edició de “No et fumis la salut!”

dijous 31 de maig a les 10 h –  sala simfònica de l’auditori de girona

La regidora de Promoció i Ocupació, Marta Madrenas, assistirà a l’acte de cloenda de la 12a edició de “No et fumis la salut!”, organitzat per la Fundació Oncolliga.

Conferència: “El franquisme a Girona”

dijous 31 de maig a les 19.30 h –  arxiu històric de la ciutat

El regidor d’Urbanisme i Activitats, Carles Ribas, assistirà a la conferència “El franquisme a Girona”, que anirà a càrrec de Josep Clara.

Cinefòrum: “Joola. Tothom creu en Déu”

dijous 31 de maig a les 20 h –  museu del cinema

La regidora de Joventut, Roser Urra, assistirà al cinefòrum de la pel·lícula Joola. Tothom creu en Déu que s’ofereix en el marc dels actes de la Girona Intercultural que organitza la Fundació SER.GI.

Acte de lliurament de la beca Miquel Martí i Pol 2012

dijous 31 de maig a les 20 h –  sala miquel martí i pol. fundació valvi

La regidora d’Educació i Esports, Isabel Muradàs, assistirà a l’acte de lliurament de la beca Miquel Martí i Pol 2012, que tindrà lloc a la Fundació Valvi.

Inauguració de l’acte del 25è aniversari de l’associació ASLECAT

divendres 1 de juny a les 10.30 h –  hotel gran ultònia

La regidora de Promoció i Ocupació, Marta Madrenas, assistirà a la inauguració de l’acte del 25è aniversari de l’Associació Catalana de Fabricants de Lleixiu i Productes de Neteja que es portarà a terme a l’Hotel Gran Ultònia.

Inauguració de l’exposició de XaropClown

divendres 1 de juny a les 11 h –  entrada del teatre municipal

La regidora d’Educació i Esports, Isabel Muradàs, assistirà a la inauguració de l’exposició de XaropClown a l’entrada del Teatre Municipal.