Olot. Els gegants cobriran els llits de la planta de pediatria de l'Hospital d'Olot

Des d’aquesta setmana, els cobrellits de la planta de pediatria de l’Hospital Sant Jaume d’Olot lluiran els gegants. Aquesta iniciativa de la botiga olotina de roba per a la llar Joan Prat té per objectiu fer més amenes les habitacions, i més agradable l’estada dels petits en aquest centre sanitari. Es pretén que  els infants se sentin més propers a les figures més representatives de la nostra comparsa: els gegants.
L’establiment comercial ha cedit gratuïtament quatre cobrellits, i la institució hospitalària li ha agraït el gest, que de ben segur servirà per millorar l’estat d’ànim dels nens i nenes que estiguin ingressats en aquesta planta.
Joan Prat ha volgut posar al mercat uns productes pensats exclusivament per als olotins i olotines, i per a tothom que tingui una vinculació amb la ciutat. Així doncs, a més dels cobrellits, també disposa de coixins i fundes nòrdiques amb l’estampació dels gegants d’Olot.

Més informació, al telèfon 607 47 45 81 (Sra. Montse Prat).