Tossa de Mar. Tossa organitza la primera cursa pre Sant Silvestre

La nova Associació d’Esport Tossenc (ADET), en col·laboració amb l’Ajuntament de Tossa, ha organitzat pel proper dissabte 22 de desembre la primera cursa pre-Sant Silvestre de la població.

L'esdeveniment comptarà amb diverses curses de promoció infantils (a 3 euros), així com una cursa popular d’una hora de 5 quilòmetres amb un recorregut espectacular (a 10 euros). Les inscripcions es poden fer on-line al web www.uatossa.com o presencialment el mateix dia de la cursa.

La sortida infantil serà  a l'avinguda Catalunya a partir de les 10:00h. del matí, i la cursa de 5 quilòmetres començarà a les 11:15h.

L’organització preparà una botifarrada, xocolata amb coca; i regalarà una samarreta tècnica i un obsequi sorpresa per els nens.

Cartell