Cassà de la Selva. L'escola Puig d'Arques de Cassà renova una part dels seus equipaments

Els 75 anys de l'Escola Puig d'Arques de Cassà

Amb motiu del 75è aniversari de l'escola, l'Ajuntament de Cassà ha destinat uns 30.000 euros a la rehabilitació de diferents equipaments on hi feia falta un canvi.

S'han fet una quarantena d'actuacions però les principals han consistit en arreglar el paviment del gimnàs i renovar els lavabos de les aules del pati.

Joan Cañigueral, regidor de Via Pública: 'Cada estiu ens proposem fer les obres d'acord amb les necessitats del centre escolar que fa ja 75 anys que està en marxa i cal anar renovant-lo'.

L'escola Puig d'Arques ha estrenat aquest nou curs amb diferents renovacions d'equipaments. Amb motiu del 75è aniversari l'Ajuntament de Cassà de la Selva hi ha dedicat una partida econòmica d'uns 30.000 euros, lleugerament superior a la que s'hi destina per les obres de rehabilitació de cada estiu.

Tot i que en total s'han fet una quarantena d'actuacions, una de les més rellevants ha estat la instal·lació d'un nou paviment tècnic especial per a usos esportius al gimnàs. També s'han renovat els lavabos de les aules del pati, en els quals destaca la instal·lació d'un sistema d'il·luminació eficient que compta amb sensors de presència i il·luminació. Aquests darrers mesos també s'han fet treballs de pintura a diverses aules, s'ha arreglat la tanca del pati d'infantil i s'hi han instal·lat dos jocs nous. A l'entrada de l'escola s'hi ha col·locat una pantalla i uns plafons informatius.
Aquestes intervencions formen part del pla d'actuacions previst a l'escola Puig d'Arques i que cada any contempla la realització d'accions puntuals d'acord amb l'estat de l'edifici.

El regidor de Via Pública, Joan Cañigueral, destaca que 'cada estiu ens proposem fer les obres a l'escola Puig d'Arques d'acord amb les necessitats del centre' i recorda que 'aquesta escola ja fa 75 anys que està en marxa i cal anar-hi fent actuacions.'

1446645603Els lavabos de nens reformats (2).JPG
1446645604Els lavabos de nens reformats (1).JPG
Fitxer adjunt: 1446645604NDP L'escola Puig d'Arques de Cassa renova part dels seus equipaments.docx