Vilobí d'Onyar. Esteve Comas és el guanyador del Concurs Fotogràfic del calendari 2013 del municipi de Vilobí d’Onyar

L’entrega del premi  és la publicació de la foto a la portada del calendari i un xec de 200€. L’acte, que s’ha celebrat aquest dissabte al matí, ha comptat amb la regidora Mercè Sais i el regidor Fèlix Sanchez, que han felicitat a tots els participants de l’edició d’enguany

Esteve Comas ha estat el guanyador del Concurs Fotogràfic del calendari 2013 del municipi de Vilobí d’Onyar. Les imatges que constituiran el calendari de l’any 2013 s’han donat a conèixer aquest dissabte, dia 15 de desembre, en un acte que s’ha celebrat a la sala d’Actes de l’Ajuntament.  El premi consisteix en la publicació de la foto a la portada del calendari i un xec de 200€.

La resta d’imatges que configuren el calendari són: Gener, d’Oriol Sánchez; Febrer, de Jordi Pagès; Març, de Mariana Loss; Abril de Paula Bautista; Maig, de Vicente Vicente; Juny, d’Adrià Exposit; Juliol, de Cristobal Soriano; Agost; de Gemma Negra; Setembre, de Lluís Hereu; Octubre, de Carmen Goy; Novembre de Maria Lluïsa Valls; i Desembre també de Carme Goy

Els guanyadors de les dotze imatges que configuren el nou calendari del municipi se’ls ha premiat amb un obsequi, a més de la publicació de la foto en un mes del calendari. En l’edició d’enguany hi ha participat un total de disset persones i el premi ha estat molt repartit que en edicions anteriors.

Pel que fa el concurs de joves per la felicitació de Nadal, la guanyadora del concurs d’aquest any ha estat també la Paula Bautista, guanyadora de la imatge del mes d’abril al calendari 2013 del municipi de Vilobí d’Onyar. A més de la publicació de la felicitació de Nadal com a postal del municipi, la guanyadora ha rebut un xec de 100€.

Imatge: Els guanyadors davant l'Ajuntament de Vilobí d'Onyar (Ajuntament de Vilobí d'Onyar)