Girona. Dimarts es posa en funcionament l’Oficina Municipal d’Atenció al Ciutadà del projecte ferroviari de Girona

L’ oficina se situarà de manera provisional a l’edifici del Centre d’Iniciatives Locals del barri de Sant Narcis i l’horari inicial d’atenció al públic serà cada dimarts de les 17 h a les 21 h.

El proper dimarts dia 18 de desembre s’obrirà la nova Oficina Municipal d’Atenció al Ciutadà - Projecte Ferroviari de Girona que se situarà de manera provisional a l’edifici del Centre d’Iniciatives Locals del barri de Sant Narcís (carrer Tarragona, número 40), i estarà oberta al públic cada dimarts de les 17 h a les 21 h.

Un cop s’acordi amb la Generalitat la cessió a l’ajuntament de l’edifici situat a l’avinguda de Sant Narcís, número 59 (antiga seu dels serveis territorials de Justícia de la Generalitat), aquest es convertirà en l’oficina d’atenció al públic definitiva. El canvi es comunicarà en el moment que es produeixi aquest acord. Mentrestant, el govern municipal ha donat prioritat a l’obertura d’aquest servei que atendrà totes les reclamacions dels veïns afectats per les obres del tren d’alta velocitat i també servirà com a punt d’informació sobre totes les novetats respecte les obres. A més a més, el cap d’Urbanisme i Activitats, juntament amb una advocada i un administratiu municipal, oferiran una atenció personalitzada per estudiar tots aquells casos de veïns que ho demanin.

Amb motiu de les festes nadalenques i de forma excepcional, l’oficina s’obrirà el dijous 27 de desembre (en comptes del dia 25) i el dijous 3 de gener (en comptes del dimarts 1), també de 17 h a les 21 h. El següent dia d’obertura després de festes serà, ja amb normalitat, el dimarts 8 de gener.