Cassà de la Selva. Millores a la xarxa d'aigua potable de Cassà de la Selva

Els treballs de millora s'han dut a terme els darrers tres mesos

S'han fet 27 actuacions de millora al servei d'aigua potable a Cassà

També s'han instal·lat 8 hidrants nous a diferents punts del poble

Aquest mes han finalitzat les millores a la xarxa d'aigua potable de Cassà de la Selva realitzades per Aqualia, l'empresa que gestiona el cicle integral de l'aigua al poble. Concretament han estat 27 actuacions per millorar la xarxa i evitar que els veïns es vegin afectats en cas d'avaria, instal·lació de nous serveis o treballs de manteniment. Durant aquests mesos també s'han instal·lat 8 hidrants nous a diferents punts del poble.

Els treballs, que s'han dut a terme els dimarts dels darrers tres mesos, s'han fet coordinament amb els serveis tècnics de l'Ajuntament de Cassà. D'aquesta manera s'ha pogut avisar sempre als veïns afectats per als talls d'aigua amb notes informatives a les bústies o a través de les xarxes socials del consistori.

Fitxer adjunt: 1446026414NDP Millores a la xarxa d'aigua potable de Cassa de la Selva.docx