Girona. L’Ajuntament de Girona i el Club Atletisme Girona organitzen la 6a Marató per a La Marató de TV3

Sortirà aquest diumenge a les 9.30 h des de l’encreuament amb el carrer de Santa Clara i el carrer Nou

L’Ajuntament de Girona i el Club Atletisme Girona organitzen aquest diumenge la 6a edició de la Marató per a La Marató de TV3. Els atletes del Club Atletisme Girona, Xevi Avellana, Llorenç Puig i Jacky Garcia, faran 37 voltes i 681 metres per completar el recorregut d’una marató (42,195 km). La sortida serà a les 9.30 h del matí des de l’encreuament amb el carrer de Santa Clara i el carrer Nou i el recorrerà el carrer Nou, la Gran Via de Jaume I, la plaça de la Independència i el carrer de Santa Clara.

L’objectiu de la prova és mobilitzar tant a atletes populars com a atletes ocasionals o caminants perquè facin un donatiu per a La Marató de TV3 i realitzin una o més voltes acompanyant als dos atletes que faran la totalitat del recorregut. L’única condició per participar-hi serà que no es vagi a un ritme més ràpid que el que marquen els dos maratonians. El total de la recaptació anirà destinat a La Marató de TV3. Entre totes les persones participants se sortejaran dos rellotges gentilesa de Gonzalez Rellotgers.

Una edició més, podrem comptar amb la participació dels Bombers de la Generalitat, que correran la Marató vestits amb l’equip d’intervenció i fent relleus.

Per a més informació: www.girona.cat/esports