Cassà de la Selva. Els joves de Cassà decidiran què es fa al poble en matèria de joventut durant els propers quatre anys

S'organitza una festa per consultar als joves què volen que es faci al poble

'I a Cassà... què'' és el títol de la festa que es farà el 6 de novembre a l'Espai Jove l'Escorxador i que servirà per consultar als joves què volen que es faci al poble.

S'ha obert un formulari en línea perquè tothom pugui opinar sobre les activitats, sortides, cursos, festes... que es poden fer al poble durant els propers quatre anys.

Txell Rabionet, regidora de Joventut: 'Totes les accions que dissenyarem els propers quatre anys aniran en sintonia amb el material que recollim aquests dies dels joves i de tota la gent que hi vulgui participar.'

Els joves de Cassà de la Selva seran els principals agents a l'hora de decidir les accions que es desenvoluparan des de l'àrea de Joventut de l'Ajuntament de Cassà de la Selva durant els propers quatre anys.
Sota el títol 'I a Cassà... què', el consistori convoca al jovent cassanenc a la tarda participativa del 6 de novembre a l'Espai Jove l'Escorxador on hi haurà diferents concerts i un food truck. Entre música i menjar, els joves podran expressar a través de diverses dinàmiques les idees que tenen per tal que al poble s'organitzin activitats, sortides, cursos o festes adaptades a les seves perspectives.

Paral·lelament, l'Ajuntament de Cassà també ha posat en marxa un formulari en línia (http://goo.gl/forms/BXJ5dmwv5J) a través del qual tothom pot aportar anònimament les seves idees.

Totes les propostes que es rebin a través de la tarda 'I a Cassà... què'' i el formulari en línia, serviran per dissenyar el Pla Local de Joventut dels propers 4 anys.

La regidora de Joventut, Txell Rabionet, assegura que 'muntem una festa de tota una tarda per sentir les opinions dels joves de totes les edats.' Rabionet manté que 'les accions que dissenyem aniran en sintonia amb el material que recollim aquests dies dels joves i de tota la gent que hi vulgui participar'.

14455008032015-10 iacassaque.jpg
Fitxer adjunt: 1445500803NDP Els joves de Cassa decidiran que es fa al poble en materia de joventut durant els propers 4 anys.docx