Vilobí d'Onyar. El municipi de Vilobí d’Onyar organitza més d’una desena d’activitats amb motiu de La Marató de TV3

El teatre municipal de Can Sagrera, el poliesportiu de Vilobí i el Camp d’Esports són els escenaris escollits per a les activitats que s’han programat per a l’edició d’enguany. Una Quina Solidària, un partit de futbol i tallers diversos centraran els actes del dissabte 15 de desembre

El municipi de Vilobí d’Onyar ha organitzat més d’una desena d’activitat amb motiu de La Marató de TV3, segons han informat fonts municipals. Així, igual que en les edicions anteriors, el programa d’activitats es farà un dia abans de la celebració de La Marató, concretament el dissabte dia 15 de desembre.

Les activitats s’iniciaran a les onze del matí al teatre de Can Sagrera amb un festival de La Marató de TV3 amb l’Escola d’Art Dramàtic “Gaudir Teatre” i “Fem música” de la Beth. El preu de l’entrada per persona és de 2€.  Els actes continuaran a partir de les quatre de la tarda al pavelló poliesportiu de Vilobí amb activitats diverses com taller de pals per picar el Tió, a càrrec de l’AMPA de l’Escola Josep Madrenys; decoració de cupcakes i construcció d’un llaç gegant contra el càncer  amb ENCANVI, venda de coques i xocolata desfeta, a càrrec de l’AMPA  El Patufet; postal amb el Tió amb el Sam Sat; decoració nadalenca amb el racó de l’Artista i Els Llobatons i Daines de Sant Dalmai; concurs de cistelles amb el Club de Bàsquet, Sigues un polsera vermella amb el grup de teatre i també venda de productes propis de les associacions amb la Comissió de Festes de Sant Galderic i la Fira de la Llet, les Dones del Gabastrà i Càritas.

Paral·elament al camp d’esports municipal es farà un partit de futbol que enfrontarà al Futbol Club Vilobí i el Bonmatí . En el transcurs d’aquest esdeveniment esportiu es farà xocolata desfeta i coques i també es farà un sorteig d’una panera del mateix equip esportiu.

El darrer actes que s’ha programat per a l’edició d’enguany és la tradicional Quina de La Marató, que es farà a partir de les sis de la tarda al pavelló i que compta amb la col·laboració de la Llar de Jubilats Santa Margarida i l’Ajuntament de Vilobí d’Onyar i, també amb les Pubilles i els Hereus 2012.

En l’edició d’enguany hi participen les següents entitats i associacions del municipi GaudirTeatre, Escola Fem Música, AMPA CEIP Josep Madrenys, ENCANVI, AMPA El Patufet, SAM-SAT, El racó de l’artista, Llobatons i Daines de Sant Dalmai, Club de Bàsquet Vilobí, Grup de teatre Can Sagrera, Comissió de festes de Sant Galderic i la Fira de la Llet, Dones del Bagastrà, Càrites, FC Vilobí, INDEPS, Llarde Jubilats Santa Margarida, Ajuntament de Vilobí d’Onyar, Hereus i Pubilles.

Tots els diners que es recaptin durant la jornada de dissabte 15 de desembre es destinaran a la Fundació de La Marató de TV3 que enguany es destinaran a la investigació del càncer.

Cartell de programació d'activitats per la Marató 2012

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409