Llagostera. Inici d’una nova edició del Voluntariat per la llengua a Llagostera

L’acte es va fer ahir, a la sala polivalent de la biblioteca municipal i va comptar amb una visita guiada per a les parelles i l'alumnat dels cursos de català a l'Observatori astronòmic

Isabel Roura, dinamitzadora del Voluntariat per la llengua a la comarca, va explicar a les parelles el funcionament de programa, els avantatges i descomptes de què gaudeixen. Va fer les presentacions de les quinze persones participants i es van constituir les parelles o trios a qui es va donar un petit lot de material.

A continuació, el responsable de l'Observatori Astronòmic de Llagostera, Rafael Balaguer, va fer una introducció molt interessant al món de l’astronomia i una visita guiada per aquest equipament, situat al mateix edifici on hi ha la biblioteca municipal. La trentena de persones que van assistir a l’acte, tot i el cel mig ennuvolat, van poder observar clarament Júpiter, amb els equips de què disposa l’Observatori.

Voluntariat per la llengua és un programa de la Direcció General de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya i del Consorci per a la Normalització Lingüística que fomenta l’ús de la llengua catalana en les relacions personals tot posant en contacte una persona que parla habitualment català amb una altra que en té coneixements bàsics i que vol fer un pas endavant per parlar-lo amb normalitat.

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409