Figueres. Encesa solidària divendres 14 de desembre

L'Ajuntament de Figueres organitza amb el patrocini de Ceres Roura l'acte central amb suport de la Marató de TV3 a Figueres el divendres 14 de desembre a partir de les 18 hores a la Plaça Catalunya, amb l'encesa de 4.000 espelmes serigrafiades amb el logo de la Marató, patrocinades  per l'empresa Ceres Roura, com a cloenda dels actes del seu Centenari (1912-2012) seguint un espectacular disseny realitzat pels alumnes de Batxillerat artísitic de l'Institut Alexandre Deulofeu de Figueres.
Participaran també de manera altruista, l'escola de dansa de Sònia Navarro, diferents grups de música, 150 voluntaris i clourà l'acte el cantant Joanjo Bosk.
Les espelmes es poden adquirir a diferents equipaments de la ciutat: Ampes de primària i secundària, Centres Cívic Joaquim Xirau,Centre Cívic Creu de la Mà, Museu de l'Empordà,Biblioteca Fages de Climent, Poliesportiu municipal, Fundació Clerch i Nicolau, Centre de Formació Integrat Ferran Sunyer,Biblioteca i l'Ajuntament de Figueres.
Per a més informació:

Servei d'Acció Cívica Ajuntament de Figueres :
972032333 - 627990162

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409