Platja d'Aro. Castell-Platja d'Aro es mobilitza el 12, 15 i 16 de desembre a favor de La Marató de TV3 amb una desena d'activitats per a totes les edats

Propostes esportives, sorteigs i quines, principals propostes per col·laborar amb la Marató de TV3

Castell-Platja d’Aro es mobilitza les jornades del 12, 15 i 16 de desembre en favor de La Marató de TV3 amb una desena d’activitats organitzades per 15 entitats del municipi, la col·laboració dels comerços locals i el suport de l’Ajuntament. Totes les propostes tenen com a objectiu recollir fons a favor d’aquest projecte televisiu solidari, dedicat enguany al càncer amb el lema La mort hauria de ser el final de la vida. El càncer, no. Hi haurà tot tipus d’activitats, des de sorteigs a propostes esportives, tot passant per quines i festivals. Les propostes començaran el dimecres 12 de desembre de 15 a 20 h amb massatges de reflexologia podal a càrrec del Centre de teràpies naturals Damiana a l’avinguda 11 de setembre, 78 de Platja d’Aro (donatiu: 10 euros). El dissabte 15 de desembre a les 16 h hi haurà el sorteig d’una panera organitzat per Aro C.E. al Camp municipal de futbol de Castell d’Aro (donatiu: 2 euros).

El mateix dia de La Marató TV3, el diumenge 16 de desembre, es celebraran la resta d’activitats per aconseguir fons. El Palau d’Esports i Congressos de Platja d’Aro serà l’escenari d’un Open programat pel Club Bàdminton Platja d’Aro de 9.30 a 13.30 h (inscripcions: 3 euros). De 9.30 a 13 h el Club Tennis d’Aro ha programat a les seves instal·lacions un Tie Break de tennis o pàdel (inscripcions: 3 euros). A les 10 h començarà la Passejada en BTT organitzada pel Club Ciclista Platja d’Aro amb sortida des del Palau d’Esports i Congressos (inscripcions mitja hora abans: 3 euros). El Club Tennis Centre Platja proposa a les seves instal·lacions un Súper Tie Break de tennis d’11 a 13 h (inscripcions: 3 euros), i l’Associació Catalana de Lluita Lliure farà dos demostracions de 12 a 13 h de combats de lluita lliure a la sala annexa del Palau d’Esports i Congressos (guardiola solidària).

De 17 a 18.15 h hi haurà un Festival de Patinatge a càrrec de Patinatge Aro Club (entrada: 2 euros), i de 18 a 20 h el sorteig de diversos regals per part de l’Associació Dones de la Vall d’Aro. La Colla Carnavalesca Els Descarrilats tancaran les activitats amb una quina solidària al Centre Cívic Vicenç Bou de Platja d’Aro a les 19 h. L’Associació de la Gent Gran de la Vall d’Aro també sortejarà dues paneres amb la combinació de les tres últimes xifres del primer premi del sorteig de Nadal i/o de Nen (participacions: 2 euros).

Com expliquen els organitzadors de La Marató de TV3, el càncer és la causa principal de mort de persones entre els 35 i els 70 anys. La recerca científica va obrint noves vies per tractar i curar aquesta malaltia. Del càncer se sap  que no és una única malaltia sinó que en són moltes. No hi ha dos tumors idèntics ni dos pacients iguals, per tant, cada cas necessitarà ser tractat de manera individual i personalitzada. En els darrers deu anys les investigacions han avançat més que en els 30 anys anteriors. Els resultats han estat espectaculars i càncers que fa poc eren mortals ara es poden controlar i tractar amb teràpies eficaces. Tots podem tenir un càncer al llarg de la nostra vida, els tumors amb un component hereditari no arriben al 10%, la resta sorgeixen per múltiples causes lligades al pas dels anys.

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409