Publicat el Dimarts, 11 Desembre 2012 18:40 Escrit per Ajuntament de Salt
● Dijous 13 es farà la darrera sessió
● El cicle busca donar eines als emprenedors
Aquest proper dijous es farà al Viver Creatiu Cultural de l’Ajuntament de Salt, a la Factoria Cultural Coma Cros la darrera sessió del cicle de networking amb el títol de “Negociació Financera”.
L’acte començarà a les 18h i es la darrera trobada de les jornades organitzades pel Consell Comarcal del Gironès, Ajuntament de Celrà, Ajuntament de Vilablareix i Ajuntament de Salt, amb col.laboració de la Xarxa de Promoció Econòmica de la Diputació de Girona.
Fins ara, s’han fet tres de les quatre sessions programades. El vuit de novembre es va fer una sessió sobre “La comercialització al segle XXI”, a Vilablareix, el 22 de novembre es va fer a Celrà una jornada sobre la “Organització Eficient entre socis”, i el 25 de novembre es va fer la presentació dels projectes al Consell Comarcal del Gironès
Aquestes jornades han estat un èxit de participació i han aportat coneixement per les persones emprenedores que han assistit, ja que han pogut rebre una visió de com presentar el seu projecte en públic, com comercialitzar-ho i com organitzar-se a nivell empresarial per tal de ser un emprenedor d’èxit.