Vilobí d'Onyar. Vilobí presenta l'Agenda Llatinoamericana Mundial 2013

La presentació es farà el proper divendres 14 de desembre a dos quarts de nou del vespre. Els baixos de Can Roscada de Vilobí seran l’escenari de la presentació de l’Agenda Llatinoamericana Mundial 2013

El municipi de Vilobí d’Onyar acollirà la presentació de l’agenda Llatinoamericana Mundial el proper divendres 14 de desembre. En el transcurs de l’acte es donaran a conèixer alguns detalls d’aquesta Agenda 2013 que enguany porta per lema L’altra economia. Tot seguit es farà la projecció de l’audiovisual  L’excusa”, un recorregut per l’altre món possible.

La presentació de l’Agenda Llatinoamericana Mundial 2013, que es farà als baixos de Can Roscada a dos-quarts de nou del vespre, és un acte gratuït i obert a tothom.

Aquest acte és organitzat pel grup de Dones del Bagastrà i l’Escola d’Adults OSIRERI i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vilobí d’Onyar.

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409