Girona. La biblioteca Just M. Casero acull una sessió de contacontes d’alumnes de l’Institut Narcís Xifra

L’activitat es portarà a terme aquest dijous, dia 13 de desembre, a les 17.45 h

La biblioteca municipal Just M. Casero acollirà aquest dijous, dia 13 de desembre, una sessió de contacontes a càrrec dels alumnes de l’Institut Narcís Xifra de Girona. L’activitat, que començarà a les 17.45 h, és gratuïta i s’adreça a nens i nenes d’entre 2 i 7 anys. Els estudiants de l’optativa de català de segon curs d’ESO, que imparteix la professora Rosa Bruguera, interpretaran, en una sessió teatralitzada, un conte propi escrit col·lectivament en una activitat adreçada al públic infantil i pensada especialment per als infants de l’Escola Bressol El Pont.

El relat porta per títol La cuca de llum i explica les aventures protagonitzades per una cuca molt especial en companyia dels seus amics i amigues.

Aquesta és una activitat emmarcada en les accions de col·laboració entre els diferents equipaments i agents educatius i socials del barri de Pont Major, i que en aquest cas implica l’institut, l’escola bressol i la biblioteca.

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409