Girona. L'alcalde i els portaveus a l'Ajuntament de Girona declinen anar a la reunió amb el ministeri de Foment després que la ministra hagi comunicat avui que no hi assistirà

Estava prevista per dimarts al vespre, i s'havia demanat al mes de febrer passatL’alcalde de Girona i els portaveus dels grups municipals a l’Ajuntament no aniran aquest dimarts a Madrid a la reunió prevista inicialment amb la ministra de Foment, Ana Pastor, perquè aquesta ha comunicat avui que no hi podia assistir. La ministra ha delegat en el secretari d’Estat d’Infraestructures, Transport i Habitatge, però l’alcalde i els portaveus que han assistit a la reunió de la junta d’avui a la tarda (CiU, PSC, CUP i ICV-EUiA) han constatat que aquesta no era la reunió sol·licitada. La reunió la va demanar l’alcalde el mes de febrer, la va tornar a reclamar a l’estiu en no rebre cap notícia i finalment es va concretar aquesta tardor.

La reunió es va demanar per conèixer de primera mà informacions rellevants en relació al projecte ferroviari a la ciutat de Girona, entre d’altres la data formal d’arribada que la ministra va considerar d’anunciar fa uns dies en un míting electoral del PP.

L’alcalde lamenta profundament el nou desaire a la ciutat de Girona per part de la màxima responsable de les obres, que han provocat i provoquen considerables molèsties als veïns.