Roses. Obertes les inscripcions per participar en el Concurs de Pessebres i Arbres de Nadals

Un Nadal més l’Ajuntament de Roses obre la convocatòria del Concurs de Pessebres i Arbres de Nadal, amb el qual convida la ciutadania a participar en una proposta de creació artística i tradicional. Els participants, dividits en diverses categories, poden realitzar les seves inscripcions fins al proper 13 de desembre.

El concurs, que enguany arriba a la seva sisena edició, dóna l’oportunitat a què veïns i veïnes del municipi puguin mostrar la seva capacitat creativa amb la confecció dels pessebres i arbres de Nadal típics d’aquestes dates. La tècnica i els materials emprats són de lliure elecció, tot i que es valoraran especialment aspectes com l’ús de materials reciclables, així com els elements ornamentals realitzats pels mateixos concursants, l’originalitat i la complexitat en l’elaboració. D’altra banda, no es valoraran els treballs que continguin plantes o substàncies protegides, com la molsa.
Les categories en què s’ha dividit la convocatòria són infantil (fins a 14 anys), juvenil (de 14 a 20 anys), categoria d’adults (a partir de 20 anys) i, per últim, la categoria especial destinada als pessebres i arbres confeccionats conjuntament per avis o àvies i néts o nétes d’una mateixa família.
El termini d'inscripció finalitza el proper 13 de desembre, a les 14 h. Les inscripcions es fan al Servei d’Atenció al Ciutadà (SAC) de l’Ajuntament de Roses (pl. Catalunya, núm. 12, planta baixa), de 9 a 14 h. El dimarts 18 de desembre el jurat passarà a avaluar els pessebres i arbres per totes les llars inscrites.
Pel que fa als premis, aquests consistiran en lots de llibres valorats en 100 euros per a cadascuna de les categories. La categoria infantil rebrà també un passi d’entrada gratuïta per al PIN de Nadal 2012-2013, les categories juvenil i adults 5 entrades per a la Piscina Municipal, i la categoria especial un passi del PIN i 5 entrades per a la Piscina.
El veredicte del jurat es farà públic el dia 21 de desembre, a les 19 h, a la Sala d’Actes de l’Ajuntament.

Bases Concurs