Cassà de la Selva. Cassà torna a mostrar la seva solidaritat contra el càncer

Es tracta de la tercera diada solidària contra el càncer a Cassà

La delegació de l'Oncolliga de Cassà organitza la tercera diada solidària aquest diumenge 27 de setembre.

La previsió és reunir a 500 persones al dinar solidari.

Diversos artistes participaran a la diada contra el càncer de Cassà.

Ciutadans, entitats i artistes s'uniran aquest diumenge 27 de setembre a la tercera diada solidària contra el càncer a Cassà de la Selva. Es preveu que unes 500 persones participin als actes organitzats per la delegació de l'Oncolliga de Cassà de la Selva.

A les 8 del matí els més esportistes podran participar a la caminada i bicicletada popular. Durant el matí es faran diverses activitats per celebrar aquesta diada. L'acte central tindrà lloc a partir de les 2 del migdia amb el dinar popular al Pavelló Polivalent. Es preveu que hi assisteixin unes 500 persones.

Diversos artistes participaran al dinar popular de l'Oncolliga de Cassà. Els acordionistes 4diatònics, Albert Martínez i Enric Colomer, l'escola de ball Sibiem, Els Panxuts, Els Trefins, El duet l'Anfila amb Lluís i Adam i Neus Mari o el Pianista Emilio Sánchez seran els que voluntàriament oferiran actuacions als assistents del dinar solidari.

Per altra banda, a Cassà hi ha l'equip de cassanencs, 'Sa_patilla full 2015', que participaran a la competició de l'Oncotrail, la qual aquest any compta amb 620 participants, 290 més que l'any passat.

1443182403Cartell tercera diada solidaria oncolliga.jpg
Fitxer adjunt: 1443182403NDP Cassa torna a mostrar la seva solidaritat contra el cancer.docx

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409