Cassà de la Selva. Aventura solidària al desert del Marroc amb un Peugeot 205 del 1989

Busquen finançament per fer un raid humanitari al desert de Marroc

El cassanenc Pau Reixach i el riudellotenc Pau Serarols participaran el febrer a l'UNIDESERT, un raid humanitari a Marroc per a universitaris.

D'ara i fins el mes de febrer, moment del raid, han d'aconseguir 3.600 euros.

Nou dies al Marroc amb un Peugeot 205 de més de vint anys d'antiguitat. Aquest és l'objectiu dels joves estudiants d'enginyeria a la Universitat de Girona, Pau Reixach, de Cassà de la Selva, i Pau Serarols, de Riudellots de la Selva. Són participants al raid humanitari UNIDESERT, una gran aventura humana, esportiva i solidària oberta a estudiants universitaris d'entre 18 i 28 anys que tindrà lloc el mes de febrer al desert del Marroc.

Amb nou dies aquests joves hauran de córrer a la cursa amb pocs recursos, superant les dificultats tècniques dels vehicles i complint l'objectiu de tots els equips participants: fer arribar trenta quilos de material solidari a diferents escoles i pobles marroquins.

Per ara, el que menys preocupa als membres de Pau's Team és aconseguir el material humanitari. Els seus esforços se centren en dissenyar una campanya per recollir donacions econòmiques i assolir la xifra de 3.600 euros, que són els costos directes i indirectes del seu projecte. Pau's Team seran presents a diferents actes organitzats a Cassà de la Selva per tal de donar-se a conèixer al poble i aconseguir voluntaris que els ajudin a fer realitat el seu somni. La seva primera parada serà el diumenge 20 de setembre a la Fira de Santa Tecla.

Aquesta aventura constarà de sis etapes avaluables i més 2.500 quilòmetres que s'hauran de fer durant nou dies. A banda del repte que hauran de superar al desert del Marroc, els participants de l'UNIDESERT també seran puntuats pel projecte d'emprenedoria previ desenvolupat abans del raid.

Més informació sobre PAU'S Team a la seva pàgina de Facebook.

Podeu contactar amb els membres de PAU'S Team a través del correu electrònic Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. .

1442426402Els dos Paus amb el cotxe que els dura al desert de Marroc.jpg
Fitxer adjunt: 1442426402NDPAventura solidaria al desert del Marroc amb un Peugeot 205 del 1989.docx

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409