Tossa de Mar. Tossa organitza una nova edició de la Fira de Nadal

Tossa organitza els propers 6, 7, 8 i 9 de desembre una nova edició de la Fira de Nadal, la tradicional fira d’articles nadalencs, productes artesans i alimentació que es porta a terme al Passeig de Mar i al Passeig Mn. Cinto Verdaguer.

L’horari serà de 10h. a 20h. Durant els tres primers dies, les cuineres de Tossa hi prepararan les seves tradicionals sopes. Aquesta fira és una de les primeres activitats previstes dins el Programa de Nadal d’enguany. També hi destaca el Festival de l’Escola de Música, el berenar pels jubilats, el Pessebre Vivent, el 1er Concurs d’Aparadors, la Quina de Nadal, el XIV Divertossa o la cavalcada dels Reis d’Orient amb xocolatada inclosa.

S'adjunta Programa de Nadal 2012-2013.