Barcelona acull l'edició del TEDxBarcelonaWomen

Per primera vegada, a Catalunya té lloc TEDxBarcelonaWomen, que se celebra avui a l'Espai Francesca Bonnemaison i que coincideix en el temps amb el TEDWomen que s'organitza a nivell mundial en 100 ciutats diferents. TEDxBarcelonaWomen se centrarà en la Innovació i Empoderament de les dones de la Mediterrània, amb la participació de dones de 16 països d'ambdues ribes.

Des de les 9.30h, a Espai Francesca Bonnemaison, més de 400 persones tenen l'oportunitat de compartir la sessió en directe on es dóna visibilitat especial a dones que treballen dia a dia des de l'emprenedoria social –que orienta l'activitat econòmica, la satisfacció de necessitats i la resolució de problemes socials, culturals, ambientals, etc.- per aconseguir canvis en processos i estructures que perllonguen la situació desfavorida i subordinada de les dones, prenent com a espai físic i cultural de referència la Mediterrània.

Per això, està prevista la participació de dones i homes procedents d'Algèria, Catalunya, Espanya, Egipte, França, Grècia, Israel, Itàlia, Líban, Líbia, Malta, Marroc, Palestina, Síria, Tunísia, Turquia i Xipre, que aporten, en estrictes intervencions de 20 minuts, la seva experiència sobre emprenedoria social.

Aquest acte s'emmarca en el TEDXWomen 2012, que se celebra a Washington a The United States Institute of Peace (USIP) del 30 de novembre i fins a  l'1 de desembre, on està previst que TEDx BarcelonaWomen connecti a les 15.30h amb TEDxWomen Washington DC i la resta de comunitats per apropar les aportacions locals als diàlegs globals.

Foto: Judit Contreras / Diputació Barcelona

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409