Cassà de la Selva. Cicle de concerts d'estiu de Cassà de la Selva ' Solfejant 2015

El cicle de concerts d'estiu Solfejant vol ser el nou referent de música a la fresca de les comarques gironines

El repte actual és obrir el cicle de concerts d'estiu a ciutadans d'altres poblacions veïnes de Cassà de la Selva

La dotzena edició del Solfejant comença el dijous 9 de juliol a les 10 del vespre

Reconegudes formacions com Tutti Veus, Le Croupier, Pòquer de dames.. al rei, Eva Ferández group, Les Anxovetes + The Anchovettes i Albert Martínez són els protagonistes del cartell d'enguanyAjuntament de Cassà de la Selva, 7 de juliol del 2015 - El cicle de concerts d'estiu de Cassà de la Selva, conegut com Solfejant, busca ser el nou referent de música a la fresca de les comarques gironines. Enguany se celebra la dotzena edició d'un festival ben consolidat entre els cassanencs. El proper repte és atraure nou públic d'altres poblacions de les comarques gironines.

La primera edició del Solfejant 2015 serà el dijous 9 de juliol a les 10 del vespre a l'emblemàtic Pati de Can Trinxeria. Els encarregats de donar el tret de sortida seran Tutti Veus, una coral cassanenca que interpretarà 'Taverna de cançons', un espectacle amb temes íntegrament en català.

El Solfejant se celebrarà cada dijous de juliol, el dijous 6 d'agost i el dimarts 11 d'agost a la mateixa hora i lloc. El cartell està integrat per grups de diversos estils combinats amb formacions cassanenques que es troben en un molt bon moment musical.
El dijous 16 de juliol serà el torn de la jove veu prometedora del jazz català, Eva Ferández Group. Le Croupier, una formació que oferirà un viatge pel Paral·lel barceloní de principis del segle XX, actuarà el dijous 23 de juliol. Les Anxovetes + The Anchovettes, un grup de tres veus femenines, cantaran el dijous 30 de juliol havaneres, cançons de tavernes i altres sorpreses. El següent dijous serà el torn de Pòquer de dames... al rei, un quartet de sopranos que interpretaran peces líriques. L'encarregat de tancar el Solfejant 2015 el dimarts 11 d'agost serà el cassanenc Albert Martínez acompanyat dels mestres Enric Colomer i Marc Botey.

Les entrades ja estan a la venda al Centre Cultural Sala Galà, a Can Trinxeria o a la plataforma online Ticketea. El preu dels concerts oscil·la entre 5 i 10 euros. Els organitzadors del cicle consideren que el ritme de venda d'entrades és molt positiu.

1436259604QUADRIPTIC SOLFEJANT2015.jpg
Fitxer adjunt: 1436259604NDP - Solfejant 2015 Cassa.docx
Fitxer adjunt: 1436259604CARTELL SOLFEJANT 2015.pdf
Fitxer adjunt: 1436259606QUADRIPTIC SOLFEJANT2015.pdf