Girona. Ajuntaments de l’àrea urbana de Girona signen un conveni de col·laboració per promoure l’esport de manera conjunta

L’acord té com a objectius l’organització de la primera edició de les lligues d’esports de lleure intermunicipals 2012-2013, la promoció i l’organització d’activitats esportives i la cessió d’ús d’instal·lacions esportives

Els ajuntaments de Girona, Sarrià de Ter, Salt, Sant Julià de Ramis, Sant Gregori, Fornells de la Selva, Vilablareix, Quart i Celrà han signat aquest matí un conveni de col·laboració mútua en l’àmbit esportiu. Aquest acord està destinat a la promoció i a l’organització d’activitats esportives, a la cessió d’ús d’instal·lacions i a l’organització de la primera edició de les lligues d’esports de lleure intermunicipals 2012-2013, en les modalitats de futbol sala, futbol-7, bàsquet, pàdel i tennis, a partir de l’interès de totes aquestes corporacions de potenciar l’activitat esportiva conjunta entre la població dels diferents municipis.

En relació amb la primera edició de les lligues d’esports de lleure intermunicipals, aquests nou ajuntaments es comprometen a facilitar espais esportius municipals, d’acord amb la disponibilitat d’ús que tinguin, i a fer difusió de les lligues amb els mitjans i els canals habituals dels quals disposin els diferents consistoris. L’Ajuntament de Girona es compromet, a més, a assumir la secretaria tècnica d’aquesta primera edició de la competició intermunicipal.

A més de l’organització de les lligues d’esports de lleure, tots els ajuntaments implicats estudiaran també la viabilitat d’organitzar altres activitats esportives conjuntes amb l’objectiu de promoure la pràctica esportiva i la possibilitat de col·laborar en la cessió d’ús d’instal·lacions esportives municipals per portar a terme activitats esportives.

El conveni, que han signat l’alcalde de Girona, Carles Puigdemont; l’alcalde de Sarrià de Ter, Roger Torrent; l’alcalde de Salt, Jaume Torramadé; l’alcalde de Sant Julià de Ramis, Narcís Casassa; l’alcalde de Sant Gregori, Jordi Noguer; l’alcalde de Fornells de la Selva, Mateu Parera-Nieto; l’alcalde de Vilablareix, David Mascort; l’alcaldessa de Quart, Laura Vall·llosera, i l’alcalde de Celrà, Daniel Cornellà, té validesa per al període 2012-2013 i està obert a l’adhesió d’altres municipis propers a l’àrea urbana.

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409