Cassà de la Selva. Cassà, capital estatal de patinatge artístic, aquest cap de setmana.

El Foment Deportiu Cassanenc, ha organitzat, a proposta de la Federació, elCAMPIONAT D’ESPANYA CADET DE PATINATGE ARTÍSTICCASSÀ 26 i 27  de juny de  2015

Al nostre poble  arribaran més de setanta patinadors amb els seus respectius entrenadors vinguts de quasi totes les federacions autonòmiques ( Andalusa, aragonesa, càntabra, canàries, castellano-lleonesa, castellano-manxega, catalana, extremenya, gallega, illes balears, madrilenya, murciana, navarra, comunitat valenciana i  riojana).

El Foment Deportiu Cassanenc també hi estarà representat . Serà el nostre patinador cadet David Canyet i Nicolau.

En David té 14 anys, patina des dels 3 anys. Va debutar d’aleví l’any 2010. I aquest darrers 5 anys ha participats en els campionats territorial , català i estatal de les diferents categories: aleví , infantil i cadet. Aquest any  té l’estatal a casa seva, davant del seu públic. Estic segura que estarà molt satisfet de què vingueu a fer-li costat.

El campionat començarà el dijous 25 de juny a la tarda  amb el primer contacte per conèixer la pista i s’allargarà fins el dissabte 27 de juny a les 22h.

Per qui  vulgui acompanyar-nos  us repasso un xic  l’organització del campionat

Dijous 25 juny

·        De 19h a 22h primer contacte a pista.

Divendres 26  juny

·        Al matí de 8h a 14.30h entrenaments oficials

·        A les 16h Obertura del campionat

·        De les 16.15h fins les 22.30h campionat modalitat lliure. Execució del programa curt

·        En  David Canyet farà el seu programa entre les 20.45h i 21.15h

Dissabte 27 de juny

·        Al mati de 9h a 12h campionat modalitat figures obligatòries

·        De 12h a 14h entrenament  oficials

·        De 16h a 22h campionat modalitat lliure. Execució programa llarg

L’ordre de sortida d’en David dependrà de la classificació de divendres

La venta d’entrades al campionat serà al mateix pavelló.

Les entrades al campionat pel dos dies és de 8 € i per un dia 5€

1435302005david.jpg
Fitxer adjunt: 1435302005cartell campionat cadet cat.pdf
Fitxer adjunt: 1435302005Relacion DEFINITIVA de patinadores Camp. Espana Cadete - 2015 -A.docx