Girona. Es tanca el trànsit de vehicles al vial que connecta el passeig d’Olot i el carrer de Josep Maria Gironella a partir de divendres

Aquest divendres, dia 16 de novembre, està previst iniciar la construcció de les rampes d’accés a l’aparcament per a vehicles de l’estació de tren soterrada a la zona del parc Central. Es tracta de dues rampes situades a banda i banda del passeig d’Olot, entre l’avinguda de Sant Narcís i la plaça d’Europa.

De manera simultània, començaran els treballs de reposició del carrer de Josep Maria Gironella, d’acord amb el projecte aprovat d’urbanització d’aquest carrer. Un cop acabades aquestes tasques, començaran els treballs de reposició de la plaça Europa.

Per aquests motius, també a partir de divendres es tancarà al trànsit de vehicles el vial que connecta el passeig d’Olot amb el carrer de Josep Maria Gironella. A més, es farà més estret un tram de la vorera que enllaça el passeig d’Olot amb la plaça d’Europa, a causa de la col·locació d’una tanca d’obra de protecció dels vianants, i s’hi instal·larà enllumenat addicional (aquesta afectació serà més curta que la durada de les obres i està previst que duri 4 mesos).

A causa de les obres, una altra incidència viària que afectarà la zona serà en relació amb l’accés als aparcaments soterrats del carrer de Josep Maria Gironella, que es realitzarà per l’extrem d’aquest carrer amb el carrer de Cassià Costal (que s’habilitarà com a cul-de-sac). També s’hi permetrà la circulació de vehicles per portar a terme operacions de càrrega i descàrrega i per accedir al centre mèdic.

Nota: Podeu consultar el plànol amb les incidències viàries en el document adjunt.

Plànol