Girona. Carles Puigdemont s’entrevista amb la professora i pedagoga cubana, Leonela Relys

L’alcalde de Girona ha rebut avui a Leonela Relys, que rebrà aquesta tarda el XVIII Premi Mestres 68 (2011) en categoria internacional

L’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, s’ha entrevistat aquest matí amb la professora i pedagoga cubana Leonela Relys, que avui a les set de la tarda a la sala d’Actes de la Facultat d’Educació i Psicologia de la Universitat de Girona, rebrà el guardó corresponent al XVIII Premi Mestres 68 (2011) en la categoria internacional, per haver desenvolupat el mètode d’alfabetització d’adults “Yo, sí puedo”. Aquest mètode s’està fent servir actualment per a l’alfabetització de les comunitats rama-creole de l’illa de Rama-Cay, al municipi de Bluefields, ciutat agermanada amb Girona.

L’edició d’enguany dels premis Mestres 68, que reconeixen la tasca desenvolupada en el món de l’educació, guardonen també a M. Carme Ibarz (premi personal), l’Associació i Cor Àkan (premi institucional) i a Xesco Boix (Menció Honorífica a títol Pòstum).