Figueres. La Guàrdia Urbana realitza una inspecció de treball a diferents bars de la ciutat

Agents de la Guàrdia Urbana van realitzar, la nit de dijous a divendres de la setmana passada  i acompanyats per funcionaris de la Inspecció de Treball, un seguit d'inspeccions administratives a diferents bars de la ciutat.

Es tracta d’establiments dels quals s'havien rebut trucades dels veïns amb queixes per a problemàtiques que originaven. Els bars inspeccionats estan ubicats als barris del Poble Nou, Marca de l'Ham i pels volts de l’antic Escorxador. Per part de les policia figuerenca el resultat de l’operació va ser 9 actes aixecades d'inspecció a establiments públics, 38 persones identificades, 3 actes per tinença de substàncies estupefaents. Per part dels funcionaris de Treball es van realitzar 8 actuacions.
L'experiència s'ha valorat com a molt positiva i s’ha acordat realitzar més serveis conjunts.