Celrà. L’Ajuntament de Celrà engega un procés participatiu per elaborar els pressupostos municipals i les ordenances 2013

El govern del municipi continuant amb el model iniciat el 2011, va obrir un període, del 25 d’octubre fins el 23 de novembre, perquè la ciutadania, entitats i partits puguin presentar propostes per incorporar al pressupost municipal 2013 o variar les ordenances fiscals.

Aquesta voluntat de fomentar la participació ciutadana, està esdevenint un eix vertebrador de totes les polítiques que es desenvolupen al municipi, compartint les decisions entre els i les celranenques i l’Ajuntament.

Per poder prendre part en aquest procés participatiu, les entitats, persones o partits han d’estar vinculades amb el municipi. Les propostes han d’estar argumentades per escrit i adjuntar un estudi sobre la seva posada en pràctica i resultats (ingressos, despeses...).

Les propostes seran analitzades per les diferents àrees de l’Ajuntament, posteriorment la decisió serà compartida entre l’àrea, el govern i qui presenti la proposta. Les propostes es faran públiques, així com la resposta corresponent.

L’Ajuntament de Celrà en aquests moments te oberts diferents processos participatius a més d’aquest, cal destacar les quatre xerrades que ja s’han fet sobre el nou sistema de recollida selectiva “el porta a porta”, on ja han participat 125 persones i encara resten fins a final de mes quatre xerrades més.

Foto: Les obres a l'Escola Aulet ha estat una de les inversions d'aquest any