Figueres. Comencen les obres d’ampliació dels Jardins Puig Pujades

Aquesta setmana han començat les obres als Jardins Puig Pujades de Figueres, que permetran l’ampliació d’aquest espai públic en més de 1.300 metres quadrats.
Per fer possible aquesta ampliació, l’Ajuntament va comprar part d’un jardí interior d’un local de restauració. Per la seva banda, la propietat del negoci -a canvi de la ocupació de la via pública durant 15 anys per a una terrassa amb taules i cadires- es fa càrrec del cost de les obres: 150.000 euros.
Un pressupost que a més de l’arranjament de l’esmentat pati interior, també inclou els accessos adaptats i l’adequació de la finca de 1.000 metres quadrats que hi ha darrera del Teatre Municipal el Jardí. També es construirà una tanca entre la plaça Josep Pla i els Jardins Puig Pujades que permetrà tancar aquest espai en horari nocturn.
Està previst que els treballs s’allarguin fins a la primavera de l’any vinent.