Cassà de la Selva. SANJOSEX en concert, a Cassà

SANJOSEX, EN CONCERT A CASSÀ

Aquest divendres, 24 d'abril a les 10 de la nit a la Saña Centre Recreatiu el músic de la Bisbal d'Empordà SANJOSEX que presentarà el seu darrer treball "Festival".  Quatre anys després de l'aclamat 'Al marge d'un camí', Sanjosex retorna finalment amb nou disc, aquesta vegada sota la producció de Quimi Portet. Es diu 'Festival'. I és que les 14 cançons que conformen el disc formen una paleta rica i variada de ritmes musicals i estats d'ànim, un veritable festival pels sentits. 'Festival' és un festival, sí. Hi ha de tot i molt. Però sobretot hi trobem un músic que no defalleix en la seva recerca creativa, acompanyat de manera solvent per una banda consolidada i eficaç.Les entrades per aquest concert, organitzat per l'Àrea de Cultura de l'Ajuntament de Cassà en el marc de la programació estable de la Sala Centre Recreatiu, es poden adquirir a la plataforma d'internet www.ticketea.com i al Centre Cultural Sala Galà anticipades per 10 € i a taquilla, per 12 €, des d'una hora abans de l'inici de l'espectacle.

142952400520150087_1.JPG

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409