Cassà de la Selva. Setmana Cultural de Sant Jordi a Cassà

Activitats de la SETMANA CULTURAL DE SANT JORDI A CASSÀ

> Del 17 al 26 d'abril, en el marc de la setmana cultural de Sant Jordi, organitzada per l'Ajuntament de Cassà i diferents entitats del poble, s'han organitzat diverses activitats per a tots els públics i totes les edats amb la finalitat de fomentar la cultura i les tradicions que envolten la festa de Sant Jordi.

> Així doncs, es podran trobar diferents actuacions musicals, com són els concerts de Sanjosex, a la Sala Centre Recreatiu el dia 24 d'abril a les 22 h i l'actuació de la Jove Orquestra de Cassà juntament amb la Jove Orquestra de Figueres el diumenge 26 d'abril a les 6 de la tarda a l'Església.

> També es podrà assistir a diferents recitals i xerrades, com és la organitzada pel 17 d'abril per Cassà per la Independència - Assamblea Nacional Catalana amb la Patricia Gabancho, la III Revetlla de Sant Jordi a la Biblioteca, el dia 22 a les 8 del vespre, amb lectures de poemes i textos i el ja tradicional recital de poemes dels Marxants de Paraules del dia 25 d'abril a 2/4 d'1 del migdia a l'Auditori de la Sala Galà.

> Per altra banda, el dissabte 18, es podrà trobar a la pl. de la Coma, un matí amb un seguit d'activitats relacionades amb Sant Jordi (signatura de llibres per part d'escriptors, tallers infantils, parades de llibres, contes, roses, flors, dolços i detalls varis) organitzat per la Unió de Botiguers i l'Àrea de Promoció de l'Ajuntament.

> L'endemà, el diumenge 19, es podrà assitir a l'espectacle infantil "El llop ferotge" de la Cia. Príncep Totilau, que es representarà a la Sala Centre Recreatiu a les 12 del migdia i pel que ja hi ha les entrades a la venda al Centre Cultural Sala Galà.
> El propi dia de Sant Jordi a partir de 2/4 de 6 de la tarda, les AMPA amb la col·laboració de l'Ajutament i la Biblioteca Municipal, han organitzat un espectacle infantil juntament amb parades d'intercanvi de llibres.

> I per completar aquesta setmana cultural, els reconeixmanets i premis, per una banda, l'entrega de premis del 12è concurs de punts de llibre organitzat per la Biblioteca Municipal de Cassà i la XLIXa edició de la Festa dels Premis Literaris organitzats per la Colla Excursionista. Ambdós actes tindran lloc el dissabte 25 d'abril al Centre Cultural Sala Galà.

142926480320150077_1.JPG
142926480320150077_2.JPG
Fitxer adjunt: 142926480320150077_3.PDF

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409