Cassà de la Selva. Mercat previ a St. Jordi a Cassà

Dissabte 18 d'abril, de 9 a 14 h, es concentraran a la plaça de la Coma una dotzena de parades on, a més de les darreres novetats literàries, llibres i contes, també es posaran a la venda roses i flors i s'hi podran fer encàrrecs. També, es podran comprar dolços típics i detalls adients per a aquesta Diada.
A més, durant el mercat, s'habilitarà un espai on dotze autors i autores signaran les seves publicacions.
Paral·lelament, els infants podran gaudir dels tallers que la Unió de Botiguers ha preparat especialment per a ells: un per a crear titelles de dit de personatges típics del Sant Jordi i un altre de Jumping Clay Art. Aquestes activitats són gratuïtes i les places són limitades per rigorós ordre d'inscripció el mateix dia del Mercat.

142900920520150075_2.JPG

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409