Cassà de la Selva. L'Ajuntament de Cassà s'adhereix amb èxit al Decàleg de Bones Pràctiques de la Comunicació Local Pública

Ha estat un dels 7 de Girona que ha superat el 90% dels indicadors.

L'Ajuntament de Cassà fa un any va posar en marxa el nou web municipal ampliant la informació i els serveis que es donen a traves del portal i de la Seu Electrònica. Aquest primer any, ha rebut 115.000 visites i més de 25.000 usuaris diferents l'han visitat. Un dels punts important que ha treballat l'Àrea de Comunicació ha estat en millorar la informació i transparència del portal.

Aquest mes de març s'ha aprovat per JLG el Decàleg de Bones Pràctiques de la Comunicació Local Pública elaborat pel Laboratori de Periodisme i Comunicació per a la Ciutadania Plural de la Universitat Autònoma de Barcelona juntament amb el Col·legi de Periodistes.Amb aquesta aprovació s'ha aconseguit tenir el 90.24 % dels indicadors i ser un dels 7 únics ajuntaments gironins que han arribat al 90% d'indicadors. Les últimes millores en el web han estat el mapa interactiu del municipi on es pot consultar la posició exacta dels llocs d'interès turístic, farmàcies, centres escolars, equipaments esportius, equipaments culturals, i equipaments sanitaris.

Fitxer adjunt: 1427911203NotaPr Aj Cass_1abr_bonespr.docx

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409