Sant Hilari Sacalm. L’Ajuntament de Sant Hilari organitza un curs complet d’educació ambiental

Aquesta formació, organitzada per la regidoria de Joventut, capacitarà els assistents per a la comprensió de conceptes pedagògics i didàctics dirigits a l’educació ambiental, i els dotarà d’eines per la seva aplicació pràctica

L’Ajuntament de Sant Hilari Sacalm ha organitzat un curs complet d’educador ambiental, segons ha explicat la regidora de Joventut, Laura Pagespetit. Aquesta formació, organitzada des de l’àrea que ella mateixa lidera, capacitarà els assistents per a la comprensió de conceptes pedagògics i didàctics dirigits a l’educació ambiental, i els dotarà d’eines per la seva aplicació pràctica.

La regidora de Joventut al consistori hilarienc, Laura Pagespetit, ha explicat que aquesta formació farà un recorregut per les diferents corrents de l’educació ambiental i exposarà de manera detallada els diversos programes catalans i els recursos didàctics d’Educació per a la sostenibilitat existents. Tal com ha explicat Pagespetit, els objectius són introduir els plantejaments pedagògics i la didàctica de l’educació ambiental, conèixer casos pràctics de programes d’educació ambiental catalans i recursos didàctics d’educació per a la sostenibilitat, i descobrir les diferents possibilitats d’ocupació en el sector de l’educació ambiental.

Aquelles persones que estiguin interessades en apuntar-s’hi només cal que s’adrecin a la Casa de Cultura de Sant Hilari. El termini d’inscripció finalitza el proper dia 7 de novembre i les places són limitades.

Les sessions, que tindran lloc a la Casa de Cultura, es faran els dissabtes en horari de nou del matí a dues del migdia. Tot i que, tal com ha avançat la mateixa regidora de Joventut, es previst que dins del curs es realitzin diverses sortides per a posar en pràctica els coneixements teòrics adquirits prèviament.

El curs d’educador ambiental s’iniciarà el proper dissabte  10 de Novembre de 2012. El preu del curs és de 180€, tot i que tal com ja ha avançat la regidora de Joventut,  s’aplicarà un 20% de descompte a totes aquelles persones que finalitzin aquesta formació.

Aquesta formació, organitzada per l’Ajuntament de Sant Hilari, compta amb la col·laboració del Departament de Joventut de la Generalitat de Catalunya, el Sitra i Ràdio Sant Hilari.

Cartell del curs d'educador ambiental