Consell Comarcal de la Selva. L’Associació de 'Turisme La Selva, comarca de l’aigua' ha editat el catàleg d’activitats turístiques 2013-2014

Aquesta és la segona edició d’aquest catàleg que inclou entre altres activitats l’agroturisme, les rutes a peu, el termalisme, jardins i gastronomia, la Selva des de l’aire, el cicloturisme, el nordic walking, les rutes a cavall, les excursions per la Costa Brava, els tours amb Segway, activitats per a grups, passades en carro i tennis i pitch and putt.

En el catàleg, els visitants hi poden trobar diversos paquets turístics per al cap de setmana, que van del termalisme a les rutes amb carruatge o cavall per la comarca, sense oblidar les activitats que es poden realitzar al mar, al riu i, no cal dir, a la muntanya.

El president de l’Associació de Turisme, La Selva, la comarca de l’aigua ha explicat que “en el transcurs d’aquest mes de novembre es reuniran els empresaris de turisme actiu, hostaleria i turisme rural per començar a treballar junts en la creació de nous paquets que han de servir per centrar els esforços de la comarca de la Selva en l’àmbit turístic”. Aquesta reunió servirà a més, tal com ha continuat Orobitg, per definir la distribució d’aquest catàleg en català-castellà, anglès i francès. Aquelles persones que ho vulguin poden consultar ja el catàleg al web www.laselvaturisme.com.